Gestionarea eficienta a leadurilor aparute si a procesului lor de conversie genereaza vanzari. Da, acesta este un postulat. Practic orice companie are nevoie de acest instrument software prin care poate si trebuie sa controleze acest proces. Tactiq CRM permite importul unor liste de leaduri, ofera posibilitatea gruparii acestora in zone de interes sau alti indicatori relevanti in procesul de contactare cum ar fi cifra de afaceri, numarul de angajati, specificul activitatii. Informatiile legate de sursa leadului sunt deasemenea stocate si vorbim aici despre promotiile sau evenimentele care au stat la baza colectarii informatiei. Drumul conversiei de la lead la oportunitate si apoi la client ferm este urmarit printr-o succesiune de validari si documente obligatorii care se introduc in sistem, unele venite chiar prin aplicatiile mobile.
Centralizatorul activitatilor este raportul de analiza a activitatii departamentului de vanzari. Totul este evidențiat acolo. Vizitele, ofertele, contactarile iar notificarile automate trimise atat agentilor de vanzari cat si top managementului pot dinamiza si mai mult procesul de conversieCentralizatorul activitatilor este raportul de analiza a activitatii departamentului de vanzari. Totul este evidențiat acolo. Vizitele, ofertele, contactarile iar notificarile automate trimise atat agentilor de vanzari cat si top managementului pot dinamiza si mai mult procesul de conversie.
Pentru customizare, siguranta si rapiditate