Analizeaza repede si oriunde ai fi datele companiei tale folosind solutia BI complet integrata cu ASiS. Vizualizeaza graficele pe dispozitive mobile sau pe ecran mare asezat in puncte cheie de vizibilitate!
BI este o aplicatie creata special pentru a analiza datele companiei, prezentandu-le intr-un format grafic modern, intuitiv, corelat si complet modelabil. Datele sunt preluate automat din baza de date ASiS, urmand ca interpretarea lor sa fie vizualizata atat pe statiile desktop, cat si pe teminalele mobile (IOS sau Android).
Pentru customizare, siguranta si rapiditate
Activitatea de transport marfuri nu este intotdeauna cea mai usoara, mai ales atunci cand datele legate de camioane, soferi, curse, deconturi sau dosare de daune nu sunt digitalizate si nu sunt interconectate cu un sistem ERP. tactiq raspunde exact acestei nevoi gestionand toate aceste informatii, incepand cu data descarcarii tahografelor, expirare licente de transport, revizii, vize psihologice pentru soferi si pana la interfete si importuri de date din Webeye, Petrom, Shell etc.
Practic, sistemul nu doar ca urmareste comenzile de transport cu datele de incarcare si descarcare, dar si gestioneaza intreg procesul de vanzare a unei curse realizata cu camioane proprii sau prin alti transporatori. Rentabilitatea cursei, pretul pe kilometru intern sau extern, procentul de transport plin/gol sunt doar cativa indicatori calculati automat care asigura un control asupra intregii activitati. In final, sistemul de alerte atasat maximizeaza randamentul acestui modul prin atentionarea persoanelor decidente legat de expirarile unor certificate, avize, revizii sau pur si simplu de atingerea unor praguri critice.
Stiu ca nu a fost usor sa consolidati datele din doua firme diferite intr-un singur sistem de raportare si pentru asta sunt multumitor.
Gheorghe Bara - CEO Nord Vest Camioane
Pentru customizare, siguranta si rapiditate
Stiu ca nu a fost usor sa consolidati datele din doua firme diferite intr-un singur sistem de raportare si pentru asta sunt multumitor.
Nord Vest Camioane
Cunoasterea stocului de masa lemnoasa este extrem de importanta pentru ca totul pleaca de acolo: organizarea utilajelor de exploatare, planificarea resurselor umane in gatere, pregatirea uscatoarelor, indeplinirea forcast-urilor de vanzare. Luam in calcul, cand mentionam acestea, si stocul pe picior din partizi, lemnul doborat sau tras in platformele intermediare. Toate aceste informatii sunt gestionate de aplicatia Forest si asta fie ca vorbim despre varianta desktop sau varianta mobile, care este instalata pe telefoanele mobile ale sefilor de sectoare.
Beneficiem de o aplicatie perfect integrata in sistemul ASIS ERP implementat, o aplicatie care indeplineste cu succes operatiunile de baza a activitatii de exploatare forestiera, incepand de la receptia lemnului (APV=act de punere in valoare) la realizarea operatiunilor specifice (din faza “PE PICIOR” in faza SCOS,APROPIAT), pana la trasnportul lemnului la gater si apoi in procesul de fabrictie. Multumim Tactiq!
Nicu Flama, CTO - Silvania
Pentru customizare, siguranta si rapiditate
Beneficiem de o aplicatie perfect integrata in sistemul ASIS ERP implementat, o aplicatie care indeplineste cu succes operatiunile de baza a activitatii de exploatare forestiera, incepand de la receptia lemnului (APV=act de punere in valoare) la realizarea operatiunilor specifice (din faza “PE PICIOR” in faza SCOS,APROPIAT), pana la trasnportul lemnului la gater si apoi in procesul de fabrictie. Multumim Tactiq!
Silvania Bistrita
Achizitiile de lapte, trasabilitatea loturilor, calculul automat al cotei de grasime, buletine de analiza sanitara, borderouri de plata pe centre de colectare sau adeverintele DACL sunt doar cateva dintre ariile pe care aplicatia Galactiq le acopera. Perfect integrata in sistemul informatic ASiS, aplicatia ofera tot setul necesar de machete dezvoltate specific pentru introducerea documentelor primare. Loturile de lapte sunt urmarite de la receptie pana la transformarea materiei prime in produs finit. Plata producatorilor se face diferentiat, in functie de cota de grasime, categoria laptelui, provenienta sau cantitatea colectata.
Implementarea unui astfel de sistem ajuta la calculul pretului de cost pentru diferitele produse finite. Rezolva evidentierea productiei neterminate si impreuna cu modulul WMS gestioneaza eficient loturile de semifabricate si produsele finite.
Avem programul ASiS din 2008 si niciodata nu ne-a dezamagit. Suntem multumiti de prestatia softului, de evolutia lui in raport cu noile noastre nevoie crescande si de colaborarea cu baietii de la tactiq.
Mihai Roman CEO, Romfulda - Beclean
Pentru customizare, siguranta si rapiditate
Avem programul ASiS din 2008 si niciodata nu ne-a dezamagit. Suntem multumiti de prestatia softului, de evolutia lui in raport cu noile noastre nevoie crescande si de colaborarea cu baietii de la tactiq.
Romfulda - Beclean
Modulul Stocuri pe locatii/WMS realizează gestionarea stocurilor de materii prime, ambalaje, marfuri, produse finite si semifabricate prin etichetarea cu coduri de bare si realizarea miscarilor de stoc cu dispozitive mobile cu scaner 2D pentru coduri de bare.
Fara modulul de WMS nu am fi putut controla magazia noastra cu peste 83.000 de repere.
Grigorina Pasztor, CFO, Sumiriko, Satu Mare
Pentru customizare, siguranta si rapiditate
Fara modulul de WMS nu am fi putut controla magazia noastra cu peste 83.000 de repere.
CFO Sumiriko, Satu Mare
Gestionarea eficienta a leadurilor aparute si a procesului lor de conversie genereaza vanzari. Da, acesta este un postulat. Practic orice companie are nevoie de acest instrument software prin care poate si trebuie sa controleze acest proces. Tactiq CRM permite importul unor liste de leaduri, ofera posibilitatea gruparii acestora in zone de interes sau alti indicatori relevanti in procesul de contactare cum ar fi cifra de afaceri, numarul de angajati, specificul activitatii. Informatiile legate de sursa leadului sunt deasemenea stocate si vorbim aici despre promotiile sau evenimentele care au stat la baza colectarii informatiei. Drumul conversiei de la lead la oportunitate si apoi la client ferm este urmarit printr-o succesiune de validari si documente obligatorii care se introduc in sistem, unele venite chiar prin aplicatiile mobile.
Centralizatorul activitatilor este raportul de analiza a activitatii departamentului de vanzari. Totul este evidențiat acolo. Vizitele, ofertele, contactarile iar notificarile automate trimise atat agentilor de vanzari cat si top managementului pot dinamiza si mai mult procesul de conversieCentralizatorul activitatilor este raportul de analiza a activitatii departamentului de vanzari. Totul este evidențiat acolo. Vizitele, ofertele, contactarile iar notificarile automate trimise atat agentilor de vanzari cat si top managementului pot dinamiza si mai mult procesul de conversie.
Pentru customizare, siguranta si rapiditate